Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Nótár Maryt nagymamája mentette meg a haláltól

Drog, betegség, összeomlás.
Nótár Mary a Blikknek a múlt héten vallotta be: kétszer is végezni akart magával. Az állapotos énekesnő életét az első kísérletekor a nyugtatók mentették meg, Mary elájult, mielőtt végezni tudott volna magával. Legutóbb pedig nagymamája segített. Két éve tartó pokoljárása után próbálja tisztázni magát a nyilvánosság előtt a mulatós hercegnő. Az ATV-n vasárnap este látható Esti Frizbi Hajdú Péterrel című műsorában mesélte el, hogyan menekült meg.– Nem vettem észre, hogy mennyi mindennel ártok önmagamnak, és összeroppantam – mondta a műsorvezetőnek, és részletesen elmesélte, miként gyógyszerezte be magát és búcsúzott el szeretteitől. Hiába a sok vita a menedzsmenttel és a háború a családdal, az utolsó pillanatban mindenki segíteni akart rajta. Mielőtt megtörtént volna a baj, Mary megijedt, és kocsiba ült, hogy elmeneküljön, de nem jutott messzire, még az udvarban összetörte az autóját, majd elájult.

– Nem tudtam már, hogy mit csináljak, hogy minél előbb kipusztítsam magam ebből a borzalmas világból. Hogyha én már ennyi szeretetet nem érdemlek meg senkitől, és megbecsülést, amit én adtam – mondta brutális őszinteséggel, majd egy eddig nem hallott, egyszerre tragikus és szívbemarkoló részlettel állt elő. Maryről sokan tudják, hogy a nagymamája nevelte fel, ezért ő az egyik legfontosabb az életében.

– Egyetlenegy embertől búcsúztam el a második kísérletemkor, attól, akinek azt köszönhetem, hogy olyan emberré váltam, amilyen vagyok. Mindig becsülettel dolgoztam, mindig szeretettel fordultam még az ellenségeim felé is, a családomat imádom. A nagymamámat felhívtam. (…) Akkor meggondoltam magam – vallotta be Mary.

Pitti Katalin lánya: Öngyilkos próbáltam lenni, mert elvették a fiamat

Új rákgyógyszerek várnak engedélyre

Homonnay Zsolt barátait is elvesztette a válással

A válásoktól a vallási őrületig – Tom Cruise legnagyobb botrányai

Nem fogja elhinni, hány éves lett ma Halász Judit


Nincsenek megjegyzések