Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szörnyű betegségben szenved Gáspár Evelin. Nem titkolja, drámai vallomást tett róla

Kiderült, hogy mi az oka!
Nehéz hónapokat élt meg Gáspár Evelin. Édesapja NAV-os botránya őt is szörnyen megérintette. Felidézett egy esetet, ami vele történt, és azt is elmondta, hogy milyen komoly következménye lett a dolognak. A házkutatás, a kemény bánásmód pánikbetegséget váltott ki nála, és a kutyájánál is. Ezt mesélte a NLCafénak:

„Házkutatást tartottak nálam is, a budapesti lakásomban. Egyszer csengettek, majd szinte rám törték az ajtót. Akkor még velem volt a kutyám, aki engem védett, ezért elzárták. Ordibáltak velem, faggattak, azt sem tudtam, mit mondjak, teljesen váratlanul ért. Kár, hogy nem vettem fel, megmutattam volna az embereknek, hogy milyen kegyetlen tud lenni egy ilyen intézkedés. Átkutattak mindent, majd otthagytak. Ezt 23 évesen megélni pokoli érzés, még most sem sikerült teljesen feldolgoznom. Pánikbeteg lettem, a kutyámnak ugyancsak voltak rohamai, amiket a mai napig nem hevert ki. Ekkor jött az életembe egy ember, akiről nem szeretnék többet elmondani, de ő ott volt mellettem, amikor a legjobban szükségem volt rá. Ahogy édesanyámtól, úgy tőlem is elfordultak a környezetemben élők, mert ciki volt nekik egy ilyen ügybe keveredett emberrel együtt lógni. Sajnos nemcsak a haverok, a családban is akadt, akivel már nem tartjuk a kapcsolatot, ami még rosszabbul érintett. Barátaim eddig sem voltak, eléggé antiszociális vagyok."

Nincsenek megjegyzések