Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Összeomlott a szervezete! Kórházba szállították a magyar zenészlegendát, nagy volt a baj...

10 nappal ezelőtt koncert közben rosszul lett, lerogyott és nem bírt lábra állni Tátrai Tibor, akit mentővel szállítottak kórházba. Eddig csak találgatni lehetett, hogy mi történhetett a gitárossal, de a Borsnak elmondta, hogy valójában mi volt a baj.
"A keringésem összeomlott, a vérnyomásom 70/40-re esett. Azóta kiderült, miért: majdnem kiszáradtam. Az igazság az, hogy egy hónapja szoktam le az alkoholról, és bevallom, nagyon keveset ittam" – kezdett bele a legenda.

"Csak arra emlékszem, hogy már a szünet előtt is csak nagyterpeszben tudtam játszani, már a színpadon majdnem elájultam, légszomjam volt. Azt sem tudom, hogy mentem le a színpadról..." - majd ezután mentőt hívtak hozzá, a helyszínen infúzióra kötötték.

De már jobban van, sőt, elmondta, hogy mit fog tenni a közeljövőben: "Az új sorozat tíz nap múlva kezdődik, szinte mindennap színpadon leszek, fellépek többek között Charlie koncertjén is."

Nincsenek megjegyzések